[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Kävin tekemässä tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta. Mistä tämä johtuu?

Jos tilausvahvistus ole tullut sinulle perille sähköpostitse, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilausvahvistus on voinut jäädä jumiin esimerkiksi järjestelmähäiriön vuoksi.

Kaikilta Valoon valokuituliittymän tilanneilta tarkistetaan myös luottotiedot. Jos asiakkaalla on luottotiedoissa häiriöitä, sopimus voidaan joko hyväksyä vakuusmaksua vastaan tai hylätä. Näissä tilanteissa asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä. Jos oman sopimuksesi tilanne mietityttää, asiakaspalvelumme auttaa.