[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Mistä voin tiedustella valokuitukaapelin sijainteja?

Geomatikk Finland vastaa Valoon kaapelinäyttöjen sijainnista. Vain Geomatikk Oy:n antamat sijaintitiedot ovat Valoon hyväksymiä. Geomatikk Finland tarjoaa asiakasportaalin, josta voit helposti tiedustella kaapeleiden sijainteja sekä seurata tiedustelun käsittelyä.

Lisätietoja ja yhteystiedot www.verkkoselvitys.fi

Kaapelit ja sijainnit: Ennen kuin alat tekemään tontilla kaivuutöitä on erittäin tärkeää varmistaa kaapeleiden sijainnit ja tutustua ohjeistukseen https://verkkoselvitys.fi/fi/tietoa-palvelusta/

Myös mahdollisissa kaapelivaurioissa tulee olla yhteydessä välittömästi Geomatikk Finlandiin.

Kaapelitiedustelun tekijän muistilista

Tee kaapelitiedustelupyyntö viimeistään neljä arkipäivää ennen kaivamisen aloittamista verkkoselvitys.fi asiakasportaalissa.

Hätä- ja kiirenäytöt: sähköisen tiedustelun jälkeen soita 075 7580 700