[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Mikä on Valoo Nettiliittymäni tarkka toimitusaika?

Tämä on kenties yleisin meiltä kysytty kysymys, ja takuulla hankalin vastata.

Valokuituverkon rakentaminen on monimutkainen projekti, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ensin tulee rakentaa koko alueen runkoverkko, jotta voimme kytkeä liittymät toimintaan. Se onnistuu vasta hankkeen loppupuolella, kun alueen verkko on toimintakykyinen. Koko rakennusprosessin aikana pyydämmekin kärsivällisyyttä, pyrimme rakentamaan alueesi aina niin nopeasti kuin olosuhteet sen mahdollistavat.

Tarkka ajankohta riippuu muun muassa koko hankkeen aikataulutuksen onnistumisesta, myytyjen liittymien määrästä ja mahdollisista lisätöistä.

Tiedotamme rakennettavien alueiden tilanteesta täällä. Klikkaamalla oman kotipaikkakuntasi kohdalta löydät ajankohtaista tietoa hankkeen etenemisestä.