[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Muutto – Muutan toiseen osoitteeseen, miten toimin?

Onko muutto ajankohtainen?

Kun myyt Valoon valokuituliittymällä varustetun kiinteistön tai osakkeen:
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita samalla kiinteistön tai osakkeen uuden omistajan tiedot. Otamme häneen yhteyttä tiedustellaksemme, haluaako hän hyödyntää kiinteistön valokuituyhteyttä.

Kun muutat, mutta pysyt kiinteistön tai osakkeen omistajana:
Ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa asiakaspalvelu@valoo.fi ja ilmoita mahdolliset muutokset laskutusosoitteeseen ja -tapaan.