[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Kuinka peruuttaa liittymätilaus?

Tilauksen peruminen
Tilauksen voi perua soittamalla Valoon asiakaspalveluun numeroon 09 315 43 060 arkisin klo 9-17 tai lauantaisin klo 10-16. Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä myös sähköpostitse asiakaspalvelu@valoo.fi.

Peruutusehdot
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa etämyynnissä tehty tilaus ilman veloitusta 14 vuorokauden kuluessa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Muussa tapauksessa, mikäli peruutus tapahtuu ennen kuin julkinen rakentamispäätös on tehty, peruuttamisesta veloitetaan asiakkaan tilauksesta aiheutuneet kohtuulliset kulut. Tavanomaisesti kulut ovat alle 200 euroa. Jos kuluttaja-asiakas peruu tilauksensa rakentamispäätöksen antamisen jälkeen, peruutuksesta veloitetaan valokuidun liittymismaksu 2490 euroa. Mikäli Valoo Oy tekee kielteisen rakentamispäätöksen, peruutuksesta ei veloiteta asiakasta. Peruuttamisoikeutta ei ole enää sen jälkeen, kun asennus on suoritettu, vaan sopimus astuu voimaan sovitusti. Mikäli tilausvahvistuksessa ilmoitettu hinta muuttuu, lasketaan peruutusaika alkaneeksi siitä, kun kuluttaja-asiakas on saanut tiedon muuttuneesta hinnasta.

Tilauksen purkaminen Valoo Oy:n toimesta
Valool Oy:llä on oikeus purkaa sopimus, mikäli se päätyy olemaan rakentamatta tietoliikenneverkkoa tai liittymää esimerkiksi alueen liian vähäisen tilausmäärän takia, teknisesti tai taloudellisesti poikkeuksellisista syistä tai olosuhteista tai kolmansista johtuvista perustelluista syistä. Tällaisessa tilanteessa kuluttaja-asiakkaan tilaus peruuntuu automaattisesti veloituksetta, ja asiakasta tiedotetaan tilauksen peruuntumisesta sähköpostitse.

Tarkemmat sopimusehdot löytyvät osoitteesta valoo.fi/toimitusehdot.