[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Onko tilaaja koko loppuelämänsä sitoutunut Valoon nettilliittymiin?

Internetliittymissä tulee taatusti aina olemaan kilpailua, eikä suunnitelmissamme ole pelata itseämme ulos päättömillä hinnankorotuksilla! Toistaiseksi toimimme ainoana operaattorina Valoon valokuituverkossa ja mahdollisesti tulevaisuudessa verkossa voi olla myös muita palveluntarjoajia.

Toimitamme ja hallinnoimme itse kotisi internetyhteyden, tarjoten asiakkaillemme markkinahintaisia ja kilpailukykyisiä liittymätuotteita. Emme veloita mitään ylimääräisiä yhteys-, ylläpito-, tai verkkomaksuja. Meillä maksat aina vain valitsemastasi Valoo Netti -liittymästä, eli internetyhteydestä. Teemme nettisopimuksia 12kk määräaikaisina sopimuksina, jonka jälkeen sopimukset jatkuvat toistaiseksi voimassaolevina.

Et maksa meille mitään ylläpito- tai muita maksuja edes kotiisi jäävästä liittymästä, jos haluat myöhemmin peruuttaa liittymäsi tai laittaa yhteyden tauolle. Asennetut laitteet mahdollistavat vaivattoman paluun asiakkaaksemme koska vain.