[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Kävin tekemässä tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta. Mistä tämä johtuu?

Kaikilta Valoon valokuituliittymän tilanneilta tarkistetaan luottotiedot. Jos asiakkaalla on luottotiedoissa häiriöitä, sopimus voidaan joko hyväksyä vakuusmaksua vastaan tai hylätä. Näissä tilanteissa asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä.

Jos oman sopimuksesi tilanne mietityttää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@valoo.fi