[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Reitittimen ALARM-valo | Miten siirryn e-laskuun?

Tulosta

Sain laskuni ennen e-laskuna, mutta nyt paperisena, mitä teen?

Olemme vaihtaneet e-laskun hallinnointijärjestelmää ja tiedoissa on havaittu puutteita. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja pyytää korjausta. Kerrothan samalla, mitkä palvelut haluat e-laskutuksen piiriin.

Asiankäsittelyä ja tarkkuutta nopeuttaaksesi voit liittää korjauspyyntöön viitenumeron, millä e-lasku on tehty. Löydät viitenumeron verkkopankkisi e-laskutilauksista.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun